Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku joskus oikeest käyttänyt yksityisetsivää?

Vierailija
06.10.2006 |

Hitto ...millä tuon ukon saa käräytettyä?? Merkkejä pettämisestä on ilmassa, mies ei myönnä mitään (tietenkään), työmenot lisääntyy, kotona kiukutellaan. Ärsyttävää!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Turussa kerran ikkunan jossa roikkui lappu ja siinä teksti " Yksityisetsivä" . Ikkunassa oli tietenkin kaihtimet ja ne kiinni. :D Tuli oikein leffafiilis, vaikka asiaa ei sisälle ollutkaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi