Lue keskustelun säännöt.
Apuwa!! Pikaista (ruoanlaittoapua) tarvisin!
29.09.2006 |
Eli: paistoin voi/öljyseoksessa sipulia ja oli tarkoitus tehdä kastiketta. Harmikseni huomasin että vehnäjauho loppunut enkä pääse tästä kauppaan pienen kanssa. Voiko tehdä kastikkeen sämpyläjauhoon... Ruskeaa Maizena suurustettakin löytyy mutta ohjeessa neuvotaan laittamaan kuumaan nesteeseen.. Onnistuuko siis tuon sipuli-voi-öljy seoksen kanssa? Kokeilemallahan sen tietty tietäis mutta kun muitakin syömässä kuin oma väki niin en haluais epäonnistua....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käytä sitä maizenaa. Laita vettä/lihalientä/kermaa pannulle sen sipuliseoksen kanssa ja kuumenna. Kun on kiehuvaa voit lisätä maizenaa ja sekoitela, kunnes on sopivan paksua. Ei siis haittaa, että ne sipulit on jo pannulla.