Pidättekö yhteisynttärit lapsillenne jos esim. 2 viikkoa
synttäreiden väliä? Onko noloa kun vieraat joutuu tuomaan 2 lahjaa samalla kertaa?
Kommentit (5)
synttäreissä väliä viikko, mutta vuosissa 8.
Sukulaisille on samat kekkerit, lasten kaverit sitten erikseen. Ei ne sukulaiset kyllä haluis viikon välein matkan takaa tulla.
Lapseni on myös kutsuttu sisarussynttäreille, mutta silloin oli tarkoitus ostaa vaan sille kaverillensa lahja, ei sen veljelle. Näin oli kutsussa.
Meillä on peräkkäisinä päivinä kahden lapsen synttärit ja heille olen pitänyt samaan aikaan.
PItäisin myös, jos eroa olisi 2 viikkoa tai kuukausikin.
En itsekään jaksaisi ravata ystävien lasten synttäreillä vähän väliä... helpommalla pääsee sekä isäntäväki että vieraat.
Voihan esim. mummit ja kummit tulla " oikeina" päivinä ja vanhemmat huomioida oikeina päivinä sankaria erityisesti.
eihän kukaan jaksa juosta synttäreillä samassa perheessä kahden viikon välein!
Kaverisynttärit pidetään sitten erikseen.
Mielestäni lapsen pitää saada olla edes kerran vuodessa pääosassa. Vaikka tietenkin se tuottaa enemmän vaivaa äidille ja vieraille. Mutta silti pitäisin erikseen. :)