Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Hobbyhallille on tapahtunut?

Vierailija
18.08.2006 |

Kävin sivuilla eikä siellä ollut lastenvaatteita kuin YKSI sivullinen... Lopettaako pulju vai mitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon poistotuotteita alessa ja uutta todella vähän.... mullekin heräsi kysymys, että onkohan Stocka ajamassa HobbyHallia alas, vai onko vain joku välivaihe, ettei uutta tavaraa juurikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi