Lue keskustelun säännöt.
Mitä Hobbyhallille on tapahtunut?
18.08.2006 |
Kävin sivuilla eikä siellä ollut lastenvaatteita kuin YKSI sivullinen... Lopettaako pulju vai mitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paljon poistotuotteita alessa ja uutta todella vähän.... mullekin heräsi kysymys, että onkohan Stocka ajamassa HobbyHallia alas, vai onko vain joku välivaihe, ettei uutta tavaraa juurikaan...