Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo puhtaan pyykin viikkaaminen voikin olla joskus niin vastenmielistä?

Vierailija
18.08.2006 |

Puhdasta pyykkiä lojuu siellä täällä eikä yhtään houkuttaisi ruveta niitä viikkaamaan. Niitä aina kertyy. Likapyykit kyllä pesen heti pois mutta kaappeihin laitto on muka niin hankalaa. Muuten kotityöt kyllä on pääsääntöisesti kivoja mutta tuo viikkaus...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikailen vaatteet kaappeihin vasta kun niitä on aivan hirveä pino ja kaapeista alkaa vaatteet loppumaan. Varmaan se olisi helpompaa, jos aina heti viikkaisi kun ottaa pyykit narulta, mutta en vaan tykkää sitä jatkuvasti tedä.

Vierailija
2/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minä tykkään pestä pyykkiä ja viikata sitä, silitellä ne kauniisti ja sitä rataa, mutta siihenpä se sitten jääkin. Ne kauniisti silitetyt ja viikatut vaatteet saattaa olla kodinhoitohuoneen pöydällä tai pyykkikorissa sitten niin kauan, että ne lähtee siitä suoraan uudestaan käyttöön ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan