Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
todella outoa, olin nollannu eilen kannyn puhelulaskimen ja koavin asken telefinlandin sivuilta katsoo saldon ja se oli enemman kuin olen puhunut!
01.05.2006 |
olen puhunu tänään alle 8 minuuttia ja siellä sivuilla olen puhunu yli 11 min. huijataanko joka päivä minuutteja? en tajua
Kommentit (2)
Vierailija:
olen puhunu tänään alle 8 minuuttia ja siellä sivuilla olen puhunu yli 11 min. huijataanko joka päivä minuutteja? en tajua
kun taas puheluista yleensä veloitetaan (varsinkin saldopaketeissa) oikeasti " jokaiselta alkavalta 30 sekunnilta" tai siihen tyyliin, siksi TeleFinlandin sivuilla näyttää eri kuin puhelimessa. Tarkista sopimusehdoista miten puhelut veloitetaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
en jaksanu kuiteskaan nostaa älämölöä, koska puhepakettiminuutit eivät kuitenkaan koskaan täyty kohdallani. pitää varmaan alkaa tarkkaillemaan tarkemmin, etteivät pääse pahemmin huijaamaan.