Varsinkin jos ei ole sydänvikaa tai muita synnynnäisiä rakennevikoja.
Itselläni on rv 28 syntynyt pikkukeskostyttö jolla oli SGA eli oli viikkoihin nähden pienipainoinen ja oli infektio-ongelmaa sekä hapenpuutetta syntyessä.
Nyt reipas ja terve kaksivuotias, ottanut kasvussa ja kehityksessä kiinni ikätoverinsa.
Varsinkin jos ei ole sydänvikaa tai muita synnynnäisiä rakennevikoja.
Itselläni on rv 28 syntynyt pikkukeskostyttö jolla oli SGA eli oli viikkoihin nähden pienipainoinen ja oli infektio-ongelmaa sekä hapenpuutetta syntyessä.
Nyt reipas ja terve kaksivuotias, ottanut kasvussa ja kehityksessä kiinni ikätoverinsa.