Lue keskustelun säännöt.
Meilasin äsken työhakemuksen ja sitten huomasin
18.06.2006 |
että " valmistun tammikuussa 2006" . Se siitäkin sitten...
Kommentit (2)
Eiköhän tammikuu 2006 oo jo taaksejäänyttä aikaa :D :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aikataulut sulla, kun tähän aikaan hakemuksia meilailet. Kannattaa toimi virka-ajan puitteissa!