Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Se positiivinen puoli tässä palstassa on,
20.01.2006 |
että tämä saa varmasti monta naista ottamaan itsekin selvää yhteiskunnallisista asioista ja politiikasta. Jos nyt ei sitten muuten kuin kehottamalla katsomaan noita vaaliväittelyitä, kuin jännitysnäytelmiä.
Naisten ajattelukyky kehittyy. Hyvä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ois tosiaan kiva nähdä millanen pärstä siel kuvittelee kasttovansa ylhäältäpäin.ja tiedox, en ole ollu mukana heittämäs politiikkaläppää ja nainen olen.taidat säkin urpo olla.ai että ärsyttää tollaset kaikkititävät tyypit.taisit just valmistua yo ksi kun oot niiin olevinaan.tossa iässähän sitä luullaan että tiedetään kaikki, mutku vähän lisää vuosia elelee nii nöyrtyy ja huomaa et elämänkokemus on kans tosi tärkee.ilman sitä yleissivistyksestä ei ole mihinkään