Lue keskustelun säännöt.
KUKA LÄHTEE ULKOILEMAAN PELIN AJAKSI?
26.02.2006 |
Minä menen lapsen kanssa. Enkä suinkaan jotta mies saisi katsoa peliä rauhassa, vaan koska haluan. mies joutuu olemaan autossa pakosta ja kuuntelee radiosta. Ei vain kiinnosta yhtään tuo peli, mutta kiva jos suomi voittaa!
Kommentit (3)
Enhän mä moittinut ketään katsovia, vaan kyselin että onko muita joita ei kiinnosta ja lähtevät ulos. En ajattele olevani omistautuva äiti enkä ajattele ettei ne ole jotka ei ulkoile...
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En vain pysty seuraamaan noita Suomi-Ruotsi -pelejä. Liian hermoja raastavaa! =P
Suomi-Ruotsi-matsit on ihan kamalia - aina!