Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmämatkalle yksin, uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
27.06.2026 |

Nyt kyseessä vain päiväreissu kotimaassa mutta silti mietityttää. Ihmetteleekö ne muut siellä kovasti? Jos ottaisi jonkun käsityön mukaan niin voisi keskittyä siihen bussimatkat ainakin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein käynyt. Minua ei kiinnosta mitä mieltä joku muu on siitä

Vierailija
2/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan, jos se on pelkkä retki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kehu Albatrossin yksin yhdessä matkaa. Ryhmä yksinmatkustavia.

Vierailija
4/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus. Se voi vain ärsyttää jos muilla on kiva vierustoveri että voi jutella ja itsellä ei.

Vierailija
5/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin yhden päivän bussiressuilla niin hämmästelin kun varmaan melkein puolet oli yksin reissussa, naisia taisivat olla kaikki. Miehiä oli vain vaimonsa seurassa.  Iäkkäämpää porukkaa kaikki.

Vierailija
6/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut jotenkin et just nää ryhmämatkat on yksin matkaaville. Itse harkitsen erästä 12pv ulkomaanmatkaa yksin ja en ollutkaan ajatellut että muut siellä voisikin olla jonkun seuralaisen kanssa. Ainut mitä olen pohdiskellut et onko nää ulkomaiden ryhmämatkat keski-ikäisten ja eläkeläisten juttu, itse olen 32v enkä siis tosiaan mitään bilereissuja kaipaa vaan eläkeläismatkan tahti varmasti sopisi itselle oikein hyvin, mietin vain että mitä he ajattelisi jos siel olisi yksin(äinen) nuorempi nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi