Italia
Moi!! Onx tääl ketään immeistä joka olis käynyt Italiassa. Voitteko kertoo omakohtasia kokemuksia maasta.. Kiitos jo etukäteen=)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709122200386675_ul.shtml
Raiskataan välittömästi kuten näistä uutisista voi nähdä.
Miksi suomalainen nainen on niin tyhmä, että astuu kar-va-ran-teen kyytiin?
maalaistollot
Onkohan ap jo päässyt Italiaan, vai vieläkö pohtii?
Kuka hullu vielä uskaltaa matkustaa italiaan? Eihän siellä voi pimeän aikaa edes liikkua ja päivisin taskuvarkaat vievät kaiken omaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu vielä uskaltaa matkustaa italiaan? Eihän siellä voi pimeän aikaa edes liikkua ja päivisin taskuvarkaat vievät kaiken omaisuuden.
Koko Eurooppa alkaa olla jo sotatanner.
Eurooppaalaiset ovat heikkoja ja ansaitsevat tämän.
Ollaan käyty useita kertoja. Olemne vuokranneet auton ja ajelleet rannikkoa, mutta myös Piemonten alueella.Rivieran alue on sesonkiaikaan kallis majouttua. Olemme vuokranneet myös talon Airbnb:n kautta. Pudän Italian kielestä ja tunnelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan käyty useita kertoja. Olemne vuokranneet auton ja ajelleet rannikkoa, mutta myös Piemonten alueella.Rivieran alue on sesonkiaikaan kallis majouttua. Olemme vuokranneet myös talon Airbnb:n kautta. Pudän Italian kielestä ja tunnelmasta.
Joo, mut se tunnelma on vaihtunut islamiin ja raiskauksiin.
surullista..
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709122200386675_ul.shtml
Raiskataan välittömästi kuten näistä uutisista voi nähdä.