Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Italia

Vierailija
19.01.2006 |

Moi!! Onx tääl ketään immeistä joka olis käynyt Italiassa. Voitteko kertoo omakohtasia kokemuksia maasta.. Kiitos jo etukäteen=)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709122200386675_ul.shtml

Raiskataan välittömästi kuten näistä uutisista voi nähdä.

Vierailija
2/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709122200386675_ul.shtml

Raiskataan välittömästi kuten näistä uutisista voi nähdä.

Miksi suomalainen nainen on niin tyhmä, että astuu kar-va-ran-teen kyytiin?

maalaistollot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap jo päässyt Italiaan, vai vieläkö pohtii?

Vierailija
4/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu vielä uskaltaa matkustaa italiaan? Eihän siellä voi pimeän aikaa edes liikkua ja päivisin taskuvarkaat vievät kaiken omaisuuden.

Vierailija
5/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu vielä uskaltaa matkustaa italiaan? Eihän siellä voi pimeän aikaa edes liikkua ja päivisin taskuvarkaat vievät kaiken omaisuuden.

Koko Eurooppa alkaa olla jo sotatanner.

Vierailija
6/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppaalaiset ovat heikkoja ja ansaitsevat tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty useita kertoja. Olemne vuokranneet auton ja ajelleet rannikkoa, mutta myös Piemonten alueella.Rivieran alue on sesonkiaikaan kallis majouttua. Olemme vuokranneet myös talon Airbnb:n kautta. Pudän Italian kielestä ja tunnelmasta.

Vierailija
8/8 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan käyty useita kertoja. Olemne vuokranneet auton ja ajelleet rannikkoa, mutta myös Piemonten alueella.Rivieran alue on sesonkiaikaan kallis majouttua. Olemme vuokranneet myös talon Airbnb:n kautta. Pudän Italian kielestä ja tunnelmasta.

Joo, mut se tunnelma on vaihtunut islamiin ja raiskauksiin.

surullista..