Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kanadan pelaajasta
20.02.2006 |
Eilisessä matsissa Mertaranta puhui jotain Kanadan pelaajasta,että oli saanut ottelukieltoja ja kutsun siviilioikeuteen.Kuka tietää,että mistä syystä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä matsissa tää tapahtu?
Vierailija:
ei lopettanut millään, toiselta murtui selkänikamiakin tai jotain ja on vammautunut. Törkeä pahoinpitely sellainen on.se on ihan hullu. syö steroideja kun ei pysty aggressioitaan kontrolloimaan.
ja tää on tosi väkivaltaisen pelaajan maineessa. hakkaa aina.
Alue: Aihe vapaa
ei lopettanut millään, toiselta murtui selkänikamiakin tai jotain ja on vammautunut. Törkeä pahoinpitely sellainen on.
se on ihan hullu. syö steroideja kun ei pysty aggressioitaan kontrolloimaan.