Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanadan pelaajasta

Vierailija
20.02.2006 |

Eilisessä matsissa Mertaranta puhui jotain Kanadan pelaajasta,että oli saanut ottelukieltoja ja kutsun siviilioikeuteen.Kuka tietää,että mistä syystä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lopettanut millään, toiselta murtui selkänikamiakin tai jotain ja on vammautunut. Törkeä pahoinpitely sellainen on.



se on ihan hullu. syö steroideja kun ei pysty aggressioitaan kontrolloimaan.

Vierailija
2/4 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis " syö varmaan steroideja..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä matsissa tää tapahtu?

Vierailija:


ei lopettanut millään, toiselta murtui selkänikamiakin tai jotain ja on vammautunut. Törkeä pahoinpitely sellainen on.

se on ihan hullu. syö steroideja kun ei pysty aggressioitaan kontrolloimaan.

Vierailija
4/4 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää on tosi väkivaltaisen pelaajan maineessa. hakkaa aina.