Lue keskustelun säännöt.
Ostatteko 5-vuotiaalle vk-haalarin?
26.02.2006 |
Meillä on jo 2-osainen hankittu ja nyt pähkäilen että pitäiskö ostaa myös haalari? Tyttö on siis kotihoidossa,käy kerhossa.Hoidossa haalari olisi varmaan kätevämpi vai ostaisko toisen 2-osaisen vielä?
Mielipiteitä?
Kommentit (4)
(osalla vielä eskarissakin) ja talvihaalari pitkälle kouluikään, asumme pääkaupunkiseudulla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai pelkästään toiset tai kolmannet ulkohousut. Ei ois välttämättä tarvetta toiselle takille.
Housut likaantuu usein, pesen niitä useammin. Housuja osta useammat.
Viime vuonna sellainen vielä oli, ja olikin tosi kätevä kun tyttö mylläsi pitkin pusikoita...