Lue keskustelun säännöt.
Ei helvata!! Pitäs kirjottaa työhakemus mut toi paska printteri ei toimi!!!!
04.03.2006 |
Kaikenlaisia vanhoja romuja mies meille kuljettaa!! Sanoin jo että ostetaan uusi mutta ei kun toi kuulema kelpaa hyvin!!! Helvetin kitupiikki-raukkis!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla