Lue keskustelun säännöt.
Touchpad!!! ..kele!
24.02.2006 |
Mikä pirullinen keksintö, kursori loikkaa pienestä hipaisusta minne sattuu ja tekstistä tulee mitä kummallisinta. Onko täällä ketään, joka pitää touchpadiä kätevänä!!!!!
Kommentit (4)
Totuin niin perusteellisesti siihen kun käytin läppäriä, että nyt tämä hiiren käyttö tuntuu niiiin vaivalloiselta...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kauhein käytettävä on sellainen pieni punainen näppylä... Mikä lie nimeltään.
kun yhdellä vaakavedolla ei pääse näytöllä kuin puoliväliin.
Se nystyrä on paljon parempi!