Lue keskustelun säännöt.
Vitsi tää on hyvää, ootko maistanu? =)
23.02.2006 |
Eli mussutan tässä salaattia, jossa on raejuustoa, tonnikalaa, kurkkua kuutioina sekä keitetty kananmuna " sipullettuna" . Aivan tosi herkkua, nam! Sopii myös laihduttajalle erinomaisesti. Suosittelen kokeilemaan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja oli hyvää, lapsikin söi.
Tiedättehän pakasteena myydään ja 7 minuuttia mikrossa.