Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko te asioita vaarin? Itse muistan ja sit tajuankin et ei se asia niin voinutkaan menna. Nehan on tavallaan harha-ajatuksia.. Muita?

Vierailija
23.02.2006 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut unet ovat olleet niin realistisia ja niissä on ollut jotakin yksityiskohtia että luulen herättyäni että asia on kuten unessa. Sitten tajuan että ei oikeasti olekaan.



Jotkut vanhemmat asiat, joista olisin toivonut että joku juttu olisi mennyt toisin niin useamman vuoden päästä huomaan ajattelevani että se olikin niin kuin olisin sen halunnut olevan (jotakin pieniä yksityiskohtia ovat olleet).



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme