Lue keskustelun säännöt.
Muistatteko te asioita vaarin? Itse muistan ja sit tajuankin et ei se asia niin voinutkaan menna. Nehan on tavallaan harha-ajatuksia.. Muita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Jotkut unet ovat olleet niin realistisia ja niissä on ollut jotakin yksityiskohtia että luulen herättyäni että asia on kuten unessa. Sitten tajuan että ei oikeasti olekaan.
Jotkut vanhemmat asiat, joista olisin toivonut että joku juttu olisi mennyt toisin niin useamman vuoden päästä huomaan ajattelevani että se olikin niin kuin olisin sen halunnut olevan (jotakin pieniä yksityiskohtia ovat olleet).