Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan tätä talvea!

Vierailija
23.02.2006 |

Pitää pakata tenaville vaatteet päälle ja itselle myös että jaksaa seisoskella ulkona ja vetää välillä pulkkaa. Miksei talvi voi kestää vaan kuukauden ja loppuvuosi olisi kesää.

Joka vuosi vihaan enemmän tätä lunta ja kylmyyttä. Pitäisiköhän tosissaan harkita muuttoa jonnekin lämpimään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän tuo aurinko ole alkanut jo paistamaan ja kevät tulee aivan kohta.

Vierailija
2/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ku saa olla hetken rauhassa ja siivota ilman,että joku sotkee sitämukaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kesa on taas kylla tosi kiva ja odotan kovasti etta paastaan kaymaan Suomessa tulevana kesana!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi