Lue keskustelun säännöt.
Mitä on opitnososiaalinen etuus?
22.02.2006 |
Siis tilanne on se, että jos lähte oppisopimuksella niin ensin in 5 viikon teoria josta maksetaan tuo opintososiaali etuus...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla