Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten ihmeessä Lordi voi pitää naamansa piilossa??
22.05.2006 |
Kyllähän hän elää kuitenkin omalla nimellään, ja kaikki tietävät sen. Jos hän maksaa pankkikortilla kaupassa, kassa näkee, et ahaa Lordi. Kai hän myös liikku ulkona normaalisti. Taisi jossain mainita, että on koiraihmisiä. Ja maailmassahan on monta kuvaa hänestä, mm koulukuvia, miten kukaan ei oo jo rahan toivossa niitä levitellyt? Itselleni on aivan sama miltä Lordi näyttää, mutta uteliaita varmaan maailmalla riittää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa