Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olitko raskaana häissäsi? Miten se vaikutti hääohjelmaan?
Kommentit (2)
ei vaikuttanut mitenkään koska tarkoitus olikin vain " päivä" pirskeet, ruuat ja kakut sun muut tietty häävalssin kera, tai hitaaks sekin meni, empä ois pystyny valssaamaan enää sillon =)
meidät oli vihitty jo aiemmin mut sit oli hääjuhla myöhemmin avioliiton siunauksella
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olin neljännellä kuulla raskaana häissämme, ohjelmaan ei vaikuttanut mitenkään ja iltabileissä en vain juonut boolia.. Ei mitään ihmeitä, raskaus ei näkynyt eikä siitä moni edes tiennyt.