Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kerrotte mitä ihmettä tuo meidän rakkimme puuhaa.

Vierailija
21.12.2005 |

Tai miksi se sitä tekee.



Se käy vähän väliä ovenraossa kurkkaamassa minua ja kun se huomaa minun vilkaisevan sitä se lähtee äkkiä pois. Luulin jo, että sillä on hätä ja käytin jo toisen kerran sitä ulkona tälle aamulle, mutta se jatkaa vain.



Jos en paremmin tietäisi kuvittelisin, että sillä on jostain huono omatunto.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on sinua vilkaissut. Liekö jossain jotain omistuista koiran mielestä? Ilmeisesti jotain " asiaa" koiralla sinulle on.

Vierailija
2/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sillä on mielessä. Ettei vaan olisi luvattomissa puuhissa. Kun mun vanhempien entinen koira teki tuollaista niin sillä oli joku kähvelletty herkku sängyn alla tai muuta vastaavaa. Oletko tarkistanut onko suklaajoulukalenterit tai jouluruokien raaka-aineet tallella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa seuraasi. Miksi olet laittanut oven kiinni? Miksi olet ottanut koiran jos et halua olla sen kanssa? Ihan kamalaa luettavaa, että ihmettelet miksi koirasi katsoo sinua...

Vierailija
4/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Haluaa seuraasi. Miksi olet laittanut oven kiinni? Miksi olet ottanut koiran jos et halua olla sen kanssa? Ihan kamalaa luettavaa, että ihmettelet miksi koirasi katsoo sinua...

Vierailija
5/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tiedänkin, ettei sillä pitäisi olla huono omatunto.

Av:lla en ole ollut vielä niin kauan, että se sitä hermostuisi =)

Vierailija:

Haluaisi seuraasi, kannattaisko viettää vähemmän aikaa av.llä?

Vierailija
6/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jotain sillä on mielessä. Ettei vaan olisi luvattomissa puuhissa. Kun mun vanhempien entinen koira teki tuollaista niin sillä oli joku kähvelletty herkku sängyn alla tai muuta vastaavaa. Oletko tarkistanut onko suklaajoulukalenterit tai jouluruokien raaka-aineet tallella?

Normaalia seuranhakua tuo ei kuitenkaan ole. Se tuo yleensä lelun, jos halua seuraa ja muun ajan se yleensä makaa jaloissani.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS: Ei seuraa ole pelkkä leikki, koira on tosiaan laumaeläin ja haluaa että voi tuntea olevansa sinulle tärkeä..



Joku jonka koira on tuossa vieressä seurana =)

Vierailija
8/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätä kesken touhun. Vai eikö arvaa tulla samaan huoneeseen kun ovi raollaan, mutta mieli tekisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


PS: Ei seuraa ole pelkkä leikki, koira on tosiaan laumaeläin ja haluaa että voi tuntea olevansa sinulle tärkeä..

Joku jonka koira on tuossa vieressä seurana =)

Kuten jo tuossa kirjoitinkin, se makaa normaalisti jaloissani jossa sitä kyhnytän varpailla. Nyt se painelee omalle paikalleen ja käy välillä kurkkimassa minua. Väkisinkin tulee mieleen, että pahat sillä on mielessä.

Vierailija
10/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jupisee, kaikenlaisia ajattelemattomia koiranomistajia sitä onkin, ei yhtään voi " lasta" hoitaa kun toinen sitä selvästi pyytää.....jupinaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kävi nuuskimassa kaappia, johon on piilotettu joululahjat ja tuli sitten taas kurkkaamaan ovelta.

Olisikohan joku paketoinut suklaata lahjaksi. En minä kuitenkaan.

ap.







Vierailija
12/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan käy aikansa kuluksi kurkkimassa. Kyllä koira alkaa vitisemään jos sillä jokin huonosti tai kodissa jokin asia aivan oudosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Se kävi nuuskimassa kaappia, johon on piilotettu joululahjat ja tuli sitten taas kurkkaamaan ovelta.

Olisikohan joku paketoinut suklaata lahjaksi. En minä kuitenkaan.

ap.

muttei reppana vielä keksinyt miten niihin pääsis käsiksi ja pelko takapuolessa etttä emäntä yllättää kesken suunnittelun.

Vierailija
14/14 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Se kävi ovenraosta kurkkimassa monta kertaa ja lähti äkkiä pois, kun yritin kutsua sitä. Ihmettelin normaalisti niin seurallisen koiran käytöstä ja meni perässä, kun se taas tuli ovelle (se työnsi vielä hienosti päänsä ikäänkuin " kulman takaa" , niin että siitä näkyi vain kuono).

Sillä oli esikoisen karkkipussi revittynä mattonsa vieressä. Ja hirvittävän huono omatunto tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi