Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisikohan tämä matto hyvä lapsiperheessä, missä kaksi taaperoa?

Vierailija
14.12.2005 |

Likaa hylkivä ja helppohoitoinen, ainakin niin mainostetaan.

Matto on osoitteessa www.hobbyhall.fi

Valitse kodinsisustus, matot ja zone-matto (toisella rivillä). Suoraa linkkiä ei valitettavasti saa laitettua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helvetin ruma!

Vierailija
2/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta juuri ko. matosta, mutta meillä on yksi ns. buklee-matto ja se on kyllä varsinainen pölymagneetti. Matto sinällään ei pölyä, mutta imee itseensä (tiukasti!) kaiken muun pölyn. Jatkuvasti pitää olla imuroimassa. Mutta voihan olla, että tuo materiaali on erilainen tai sitten käsitelty eri tavalla.



Paljonpa oli siis hyötyä tästäkin vastauksesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta helvetin ruma!

Vierailija
4/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävän tuntuinen paljasta ihoa vasten.

Vierailija
5/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija:


mutta helvetin ruma!

Vierailija
6/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli helppohoitoinen ja mukavan näköinen ja tuntuinen. Miten on paperinarumattojen laita?

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puuvilla- ja paperinarumattoja. Ne ovat helppohoitoisimmat, pestävät ja kestävät. Villamatot haluaisin, mutta odottelen vielä 10 vuotta :-)



t. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan