Lue keskustelun säännöt.
Lapsella motoriikan ja puheen ongelmia
20.12.2005 |
Sinä, jonka lapsella on ollut matoriikan ja puheen ongelmia ja lapsesi joutui sen takia päiväkotiin - kerroit toisessa ketjussa tästä - mikä oli lapsesi diagnoosi? Kertoisitko kaiken mahdollisen.
Lapsellani on samanlaisia ongelmia. Vuoden vaihteen jälkeen psykologille ja puheterapeutille hakemaan diagnoosia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla