Missä maassa haluaisit asua jos pitäisi nyt muuttaa Suomesta
Kommentit (31)
Asun jo Englannissa. Tosin haluaisin muuttaa jonnekin missä on lämpöisempi ilmasto.
Skotlannissa. Olen asunut siellä aiemmin parisen vuotta ja viihdyin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiin muutto ollut unelmana nuoresta pitäen, mies vain on kielen ja maan suhteen asennevammainen. :( Kompromissi jos pitäisi tehdä niin Saksa.
Ei Ruotsi.Tämä maa on menetetty.
Itävalta, Saksa, Tsekki, Hollanti tai Kanada. Olen asunut Etelä-Koreassa mutta se olisi liian kaukana ja liian erilainen jotta sielä viihtyisi.
Ranskassa. Mielikuvissani siellä on nyt lämmin aurinkoinen iltapäivä. Tyylikäs nuorimies pyöräilee ohi: Bonjour mademoiselle! Ça va bien? Ilmassa tuoksuu Chanelin ruusupellot, kristallinkirkkaat purot solisevat, varjoisilla kujilla tuoksuu kahvi ja leivonnaiset. Voisin tehdä etätöitä terassilla aurinkovarjon alla.
Kanadassa. Olen siellä usein vieraillut ja pidempiä aikoja oleskellut. Sinne muuttaisin ehdottomasti. En kuitenkaan mihinkään periferiaan, vaan mielellään Toronton kupeeseen Ontario- järven rantamaisemiin.
Ruotsiin muutto ollut unelmana nuoresta pitäen, mies vain on kielen ja maan suhteen asennevammainen. :( Kompromissi jos pitäisi tehdä niin Saksa.