Lue keskustelun säännöt.
mitä mieltä nimestä
13.12.2005 |
Matilda? Mielenkiinnosta kysyn enkä aio sitä enää vaihtaa koska se on minusta maailman ihanimpia nimiä tytölle. Ihmisten mielikuvia on vain kiva lukea oli ne mitä tahansa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ma-til-da, everybody, Puerto Rico!!
(on siis se jokin laulu...??)