Lue keskustelun säännöt.
HÄISTÄ kysymys
19.12.2005 |
onko tyhmää pitää häät samassa erikoisessa paikassa missä sukulainen piti ne?
olisiko erikoisia ja hienoja hääjuhlapaikkoja
vanajanlinnan ja kämpin lisäksi?
kiitos!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuulostaa hyvältä...... olisiko linkkiä?
t. ap
suosittelen kemin lumilinnaa!!! todella ikimuistoiset häät! lumilinnassa vihittiin, juhlat seurakunta talolla ja kaikkein ihaninta oli se iki-ihana hääyö joka vietettiin lumilinnan jäähotellissa!!!