Meinaatko siivota vielä ennen joulua?
Kommentit (13)
perjantaina ajattelin vielä kerran nopsaan imuroida...
Ei se tällaisessa lapsiperheessa niin siistinä kauaa pysy. Miten te, jotka jo tehneet joulusiivouksen aiotte pitää siistinä vielä monta päivää...
jos jaksan, imuroin vielä tostaina tai perjantaina.
lähdemme pois kotonta jouluksi, mutta on kiva palata puhtaaseen kotiin.
Vierailija:
Ei se tällaisessa lapsiperheessa niin siistinä kauaa pysy. Miten te, jotka jo tehneet joulusiivouksen aiotte pitää siistinä vielä monta päivää...
Ikkunat vielä pitäs pestä olkkarista ja keittiöstä ainakin, ja wc + jääkaappi.
keskiviikkona perusteellinen lattioitten ym. pesu ja imurointi tapahtuu joka päivä ihan normaalistikin..
onhan tota tullu sen jälkeen useesti siivottuu.keskiviikkona on viel suhtkoht suuri siivous eessä ja sitte viel perjantaina pika siivous.
huomenna vuorossa olohuone ja keittiö. Ukko lupas pestä saunan. Se helpottaakin kovasti, sillä inhoan sitä hommaa yli kaiken. Meillä on vanha perinne tää joulusiivous, en pääse joulutunnelmaan ilman tätä huhkimista. Ja kodin pitää tuoksua puhtaalle jouluna.
perjantaina imuroin ja pesen vessan
Mä oon siivonnut vasta kohta kuukauden... ja aina vain löytyy siivottavaa!!
Pitäisi lähteä jouluostoksille...
Sitä ennen pitäisi saada paikat järjestykseen.
Hyvin ehtii. En viitsi lapsiperheessä raataa paljoa etukäteen, sattuneesta syystä.. KKaappeja en siivoa ollenkaan (hyvin vähän) koska en meinaa siellä jouluani viettää.
ei tunnu auttavan mikään viiden lapsen perheessä.
Meinaan ainakin pahimmat pölyt huiskia pois ;)