Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko siivota vielä ennen joulua?

Vierailija
19.12.2005 |

Vai onko siivoukset jo tehty?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan ainakin pahimmat pölyt huiskia pois ;)

Vierailija
2/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina ajattelin vielä kerran nopsaan imuroida...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tällaisessa lapsiperheessa niin siistinä kauaa pysy. Miten te, jotka jo tehneet joulusiivouksen aiotte pitää siistinä vielä monta päivää...

Vierailija
4/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksan, imuroin vielä tostaina tai perjantaina.

lähdemme pois kotonta jouluksi, mutta on kiva palata puhtaaseen kotiin.

Vierailija
5/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei se tällaisessa lapsiperheessa niin siistinä kauaa pysy. Miten te, jotka jo tehneet joulusiivouksen aiotte pitää siistinä vielä monta päivää...

Ikkunat vielä pitäs pestä olkkarista ja keittiöstä ainakin, ja wc + jääkaappi.

Vierailija
6/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkona perusteellinen lattioitten ym. pesu ja imurointi tapahtuu joka päivä ihan normaalistikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tota tullu sen jälkeen useesti siivottuu.keskiviikkona on viel suhtkoht suuri siivous eessä ja sitte viel perjantaina pika siivous.

Vierailija
8/13 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna vuorossa olohuone ja keittiö. Ukko lupas pestä saunan. Se helpottaakin kovasti, sillä inhoan sitä hommaa yli kaiken. Meillä on vanha perinne tää joulusiivous, en pääse joulutunnelmaan ilman tätä huhkimista. Ja kodin pitää tuoksua puhtaalle jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina imuroin ja pesen vessan

Vierailija
10/13 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siivonnut vasta kohta kuukauden... ja aina vain löytyy siivottavaa!!

Pitäisi lähteä jouluostoksille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen pitäisi saada paikat järjestykseen.

Vierailija
12/13 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii. En viitsi lapsiperheessä raataa paljoa etukäteen, sattuneesta syystä.. KKaappeja en siivoa ollenkaan (hyvin vähän) koska en meinaa siellä jouluani viettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnu auttavan mikään viiden lapsen perheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän