Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä sisätossuja käytät yli 4-vuotiaalla?
12.12.2005 |
3-vuotiaallani on Robeezin kivat sisätossut, mutta koot loppuvat heillä neljään vuoteen (joka ulkomaisena vielä voi olla liian pieni suomalaiselle nelivuotiaalle). Millä merkeillä tai valmistajilla riittää kokoja isommillekin? Eli lapsen seuraavia tossuja pähkäilen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
hyvä pitävä pohja ja vetoketju jalkapöydän päällä. Löytyy ainakin mustana, pinkkinä ja punaisena.