Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Riisipuuro maitojauheeseen---
05.12.2005 |
Teinkö jotain väärin vai eikö maitojauheeseen teko voi edes onnistua. Tein siis jauheesti maidon ja normaalisti aloin keittelemään puuroa. Eikö onnistunut ollenkaan....
Kommentit (2)
silai että tehtiin se veteen ja sitten lisättin jauhe, eli kyllä voit onnistua siinä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos on pakko väkertää siitä, lisää reippaasti voita ja sit riisit sinne. Punanen maito on ruuanlaittoon.