Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millä rv:llä vatsa yleensä " laskeutuu?
19.12.2005 |
Mulla on menossa rv 32 ja vatsa on tuntunut parissa päivässä hulahtavan alas. Jalkoja on ihan turha yrittää saada ristiin tai istua muutenkaan mitenkään " naisellisesti" . Esikoisen odotusaikana vatsa pysyi tiukasti ylhäällä ja sen takia tämmöisiä tyhmiä kyselenkin..
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja nyt on parin päivän aikana laskeutunut. todella voi sanoa että istuessa vatsa on sylissä. esikoisesta laskeutui synnärillä vasta.