Lue keskustelun säännöt.
Suurin osa tämän palstan äideistä
19.12.2005 |
näköjään kannattavat vapaata kasvatusta ja siirtävät vastuun lapselle.
Varmaan kiellätte lapsianne leikkimästä tulitikuilla ja luotatte, ettei lapsi sytyä taloa tuleen, kun kerta oli kielletty niin tekemästä.
Kyllähän muutaman vuoden ikäinen lapsi nyt sen verran uskoo mitä sanotaan..
Kommentit (2)
rajoittuvat ainoastaan nettiin, masentuvat herkemmin. En aina tajua itsekään miksi tänne toisinaan tulen, kun vain muutama hassu on niin asiallinen ja järkevä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mihin perustat tämän määrällisen arviosi?