Lue keskustelun säännöt.
miten kauan antaa yskiä ennenkuin lääkäriin?
05.12.2005 |
limaa keuhkoissa, yskii kovasti. nyt jo 2 viikoa. netistä katsonut, että se on virusperäistä yleensä, eikä lääkäriin kannata mennä. eikö tosiaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse käytin lääkärissä kun yskää 3-4vkoa ja sanoivat ettei voi mitään, tyhjin käsin kotiin..
Lääkäri sanoi että jos pitkittyy pariin kuukauteen niin sitten voidaan ruveta miettimään esim astman mahdollisuutta.
Jos ei lämpöä niin normaali virusyskä siis