Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kestovaippailusta!

Vierailija
19.12.2005 |

Kiinnostaisi kovasti ja varmaan alankin kestovaippailun toisen lapsen kanssa jos vaan löydän kirpparilta vaippoja. uusiin ei ole varaa. tuleeko paljon pestävää,yli määräistä hommaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vastasyntyneellä voi näyttää isolta, mutta n. 5-kiloiselle ei ole ollenkaan paksu paketti.

Kokeile ihmeessä jos olet kiinnostunut.

Vierailija
2/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomuperheet puolella vähän kattelemassa, siellä keskustellaan paljon kestovaipoista ja sieltä varmaan saat enemmän/parempia vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kestovaippainfo.fi



siellä keskustelua ja valmiit tietopaketit:)

Vierailija
4/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lisävaiva on siinä, että vaippoja täytyy vaihtaa jonkin verran useammin. Ihan vastasyntyneellä tämä ei haittaa, kun vaippoja menee muutenkin paljon.

Vierailija
5/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää käydä katsoo,toivottavasti löydän jostain vielä niitä itse vaippojakin:)-ap

Vierailija
6/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Tosin kestovaippakamat ovat aika kovalla käytöllä, joten jos kirpparilla on 2-3 pa..lapset nähneet rätit, niin unohda. Ja muutenkin niistä pyydetään mun mielestä aika kohtuuttomia. Ehkä kannattaisi sittenkin harkita uusien hankkimista. Ruskovillan villahousut ja flanelliyhdistelmä on melko halpa investointi. Kahdet housut riittää yhdelle koolle ja sitten flanelleja päälle. En muista tarkkoja hintoja, mutta kyllähän ajan oloon niihin kertakäyttövaippoihinkin rahaa uppoaa (jos menee edes euro päivässä vaippoihin, niin reilussa kolmessa kuukaudessa satanen!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

infosta löytyy apu ongelmaan kuin ongelmaan;)

Vierailija
8/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan nähdä ennen kuin ostan. uusiin ei ole varaa. vauvaoille pitää vaihtaa aika usein vaipat joten miten kahdet yhden koon vaipat riittää?-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monen olen kuullut luopuneen kestoilusta kun RV:n villikset ovat vuotaneet ihan jatkuvasti, mutta toisaalta sitten kun ne saa pitäviksi niin ne ovatkin kai ihan pomminvarmat.



Minä myös suosittelisin hankkimaan käytettyjä kestoja nettikirppiksiltä, monesti käytetyistä pyydetään kovia hintoja mutta kun seurailee noita kirppiksiä niin huomaa nopeasti mitkä vaipat ovat " pois muodista" ja niitä saa aika halvalla.



Vauvalla halvin ratkaisu on varmasti kasa harsoja, näpsy-kiinnitin helpottamaan kiinnitystä, päälle joko tarrakuoret tai villikset. Ehkä muutama muotoonommeltu sisävaippakin kannattaa hankkia, jos tuntuu että harsot ei toimi riittävän hyvin. Lisäksi esim. vanhoista pyyhkeistä voi leikata ja ommella lisäimuja harson sisään, tai jos olet ompelutaitoinen niin voithan tehdä itse enemmänkin vaippoja.

Vierailija
10/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ihan riippuu siitä mitä sinne laittaa, on sellaisiakin vaippoja jotka eivät ole sen paksumpia kuin kertakäyttöisetkään. Eikä paksummastakaan ole mitään haittaa vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha varmaan vauvalla olla kauheen paksussa. oon joskus lukenut noista ohuista kestovaipoista mut niihin meillä ei ole varaa.-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi