Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa tuo äijä tuolla...

Vierailija
03.12.2005 |

sillä joku kaveri käymässä ja pitää olla mulle koko ajan aivan idiootti ja kusipää. No tulin sit tänne makuuhuoneeseen yksin TK:lle...



Pakko vain johonki purkaa...ja johan helpotti :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan miehelläsi vähän alemmuudentunnetta kaveriin nähden vai minkä takia pitää sinulle kenkkuilla?

Vierailija
2/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä inhottavalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oltais viikonloppuna vaan oman perheen kesken ja tekisin rästisiivoukset yms alta ja sit vietettäis " laatu" aikaa niin ukko rupee kiukutteleen kun MINÄ siivoon...ite ei voi yhtään eväänsä sohvalta liikuttaa ja muittenkin pitäis vaan tuijottaa apaattisena tv.tä koko ilta!

V...ttu!

Kiukutelkoon, niin aion minäkin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä