Lue keskustelun säännöt.
Näin se lapsi syntyy
Kommentit (3)
noi aborttikuvat kyllä sai kyyneleet silmiin... ja itse olin lähellä tehdä saman! Mutta ei tuo synnytyskaan kovin kaunista ole, oikeesti...kun kuulin ettei lantiostani mahdu lapsi syntymään, olin tosi pettynyt, mutta nyt olen ihan tyytyväinen sektioon, kun niin sain omani.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=811&ID=24
=)