Lue keskustelun säännöt.
Muita perheitä, joilla tänään YÖKKÄRIPÄIVÄ? Eli oleskellaan yökkäreissä koko päivä ;)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika vaikeaa yrittää opiskella, kun lapset leikkii äänekkäästi...
vähin nyt on roskapussin vienti ja lähikaupassa käynti, enkä sitäkään tekisi yöpaidassa...