Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkoilutatte koiranne kun pienet lapset keskenään sisällä?????

Vierailija
10.12.2005 |

Nukkuva lapsi voi herätä milloin vaan!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkeksi lähimetsikon reunaan hauvelin kanssa...ja lapsoset kyllä ikkunasta näkee minut koko ajan, ei tarvi hätääntyä...ja haluavat itse jäädä hetkeksi odottelemaan... Aiemmin tein niin että raahasin aina koko konkkaronkkaa mukana, ja siitähän nyt ei meinaa tulla mitään, etenkään illalla kun lapset alkavat olla väsyneitä, ja juoksuttelevat koiraa tahalteen yms...

Ja eipähän kukaan nyt lähde puolen tunnin lenkille jos tenavat ovat kotona yksin, mutta ulkonahan se koira on käytettävä oli mikä oli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi