Lue keskustelun säännöt.
Miksi ulkoilutatte koiranne kun pienet lapset keskenään sisällä?????
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
hetkeksi lähimetsikon reunaan hauvelin kanssa...ja lapsoset kyllä ikkunasta näkee minut koko ajan, ei tarvi hätääntyä...ja haluavat itse jäädä hetkeksi odottelemaan... Aiemmin tein niin että raahasin aina koko konkkaronkkaa mukana, ja siitähän nyt ei meinaa tulla mitään, etenkään illalla kun lapset alkavat olla väsyneitä, ja juoksuttelevat koiraa tahalteen yms...
Ja eipähän kukaan nyt lähde puolen tunnin lenkille jos tenavat ovat kotona yksin, mutta ulkonahan se koira on käytettävä oli mikä oli