Miksi PERTUN pitää lahjoittaa hyväntekeväisyyteen viulu?
ei pidä on mun vastaus.
jätkä on ansainnut joka sentin.
Hyväntekeväisyytten ei pidä lhajoittaa kenekään yhtään mitään. Ne on verorahoissa ´jo huomioitu.
Hullu ja idiootti on se joka mitään minnekään lahjoittaa.
Kommentit (6)
Vierailija:
Hullu ja idiootti on se joka mitään minnekään lahjoittaa.
Vierailija:
Mikä hyvätekeväisyysrahoja vastaanottava taho haluaisi viulun? Kuka sillä soittelisi?
Mietin että mistä keksikin noin loistavan ajatuksen,tuolainen lahjoitus on periaatteessa ikuinen, soitin kulkee sukupolvelta toiselle...Minusta hieno ajatus!
50 tonnilla sais jonkun huippuviulun? Tiedättekö yhtään, paljonko nämä soittajalta toiselle " periytyvät" stradivariukset esimerkiksi maksavat? Luulenpa ettei Perttu saisi tuolla summalla edes vakuutusta vuodeksi moiseen viuluun, vaikka pistäisi koko potin likoon.
varmaankin siivu. tai osa.
päivän paras.
Mikä hyvätekeväisyysrahoja vastaanottava taho haluaisi viulun? Kuka sillä soittelisi?