Lue keskustelun säännöt.
Kiitos sille, joka tänään
26.10.2005 |
antoi vinkin tuosta aino uuniomena jätskistä.. kyselin niitä lohtusyömisvinkkejä ja joku vinkkas tuosta jädestä.. on muuten todella ihanaa, kiitosta vaan ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla