Lue keskustelun säännöt.
Vispipuuron teko?!!! Vispataanko vasta kylmänä?
26.10.2005 |
Olen keittänyt suurimot, puolukat ja lisännyt sokeria. Nyt odotellaan kylmenemistä että pääsee vispaamaan.. näinkö se meni?!!!
Kommentit (2)
sitä kuohkeampaa ja ihanan pehmeää siitä tulee!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi teidän kanssanne..