Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ollut monta päivää syömättä (kova kuume, ei oo ollut nälkä eikä jaksanut)

Vierailija
23.01.2009 |

ja sitten kun yrittää lopulta syödä tuleekin paha olo ja oksu, onko kyseessä mahatauti vai pitäiskö aloittaa jotenkin "iisimmin"? Kylmät nestemäiset asiat kuten mehukeitto tuntuu ainakin ikävältä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi