Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkovaatetta päälle eskarilaiselle?

Vierailija
23.10.2005 |

Onkohan aamuksi luvassa jo pakkasta ja lunta? Mitä päälle kun eskarilainen lähtee ennen klo 8 kouluun? Ajattelin jo toppapukua mutta mitä mieltä muut olette?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle lisäisin villapuvun ja pitkät kalsarit&aluspaidan. Näin aion tehdä päiväkotilaisilleni, joilla villapuku on ollut, mutta ei vielä pitkiä kalsareita tai aluspaitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi