Lue keskustelun säännöt.
Mitä ulkovaatetta päälle eskarilaiselle?
23.10.2005 |
Onkohan aamuksi luvassa jo pakkasta ja lunta? Mitä päälle kun eskarilainen lähtee ennen klo 8 kouluun? Ajattelin jo toppapukua mutta mitä mieltä muut olette?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alle lisäisin villapuvun ja pitkät kalsarit&aluspaidan. Näin aion tehdä päiväkotilaisilleni, joilla villapuku on ollut, mutta ei vielä pitkiä kalsareita tai aluspaitaa.