Missäs lastentarvikeliikkeissä sitten on hyvä palvelu?
Kommentit (9)
Kun ollaan siellä käyty asiakaspalvelua saa melkein kirveella uhaten hankkia ja mitään ne ei tiiä (ainakaan ne kenen kanssa me ollaan asioitu kun vihdoin ja viimein saatiin joku auttamaan meitä).
En suosittele.
Lauttasaaressa olevaan Vaunu-aittaan olen ollut tyytyväinen. Asiallista ja ystävällistä sekä osaavaista palvelua, ei yhtään moittimista.
Espoon Lastentarvikkeessa kerran kyllästyin odottamaan myyjää kun se vaan meni muita palvelemaan ennen meitä vaikka vuoroamme odotettiin kiltisti, siis meni palvelemaan meidän jälkeen tulleita ihmisiä vaikka selvästi osoitimme että tarvitsemme apua, ja menin ovet paukkuen ulos. Seuraavalla kerralla sitten palvelua tarjottiin oitis, ja niin on käynyt nyt joka kerta jos olen siellä käynyt. Taisivat ottaa opikseen.
Myös naismyyjä on asiantunteva ja avulias, terkkuja vaan Jumalniemeen!
Pari kivaa (mies ja nainen) ja kaksi leuhkaa...
A-T Lastenturvalle varistossa. Sieltä varistosta löytyy monta muutakin lastentarvikeliikettä ja kaikissa useamman kerran käyneenä olen eniten tykännyt asioida tässä putiikissa.
Lastentarvikkeeseen en enää mene. Siellä haukutaan Britaxia ja vain HTS on hyvä ja molempia myyvät kuitenkin.
mukava miesmyyjä ;)