Lue keskustelun säännöt.
Mulla on olemattomat ripset! Ärsyttää noi ripsiväri mainokset kun niillä naisilla on
Kommentit (3)
Mulla on niin harvat, lyhyet ja hennot. Ei näihin uskalla kiinnittää mitään lisäkkeitä. Tippuu loputkin harvat hapsut.
terv ap:n kohtalotoveri : (
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihme, ettei joku taho jo puutu siihen.
ne pitää huoltaa kerran kuussa, mutta on ihan tajuttoman kauniit. Kaverilla oli pitkään. Kadehdin niitä kyllä kovasti, mutten ole itse hankkinut.