Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on olemattomat ripset! Ärsyttää noi ripsiväri mainokset kun niillä naisilla on

Vierailija
19.01.2009 |

tekoripset! Ärsyttää ja vielä kerran ärsyttää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pitää huoltaa kerran kuussa, mutta on ihan tajuttoman kauniit. Kaverilla oli pitkään. Kadehdin niitä kyllä kovasti, mutten ole itse hankkinut.

Vierailija
2/3 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin harvat, lyhyet ja hennot. Ei näihin uskalla kiinnittää mitään lisäkkeitä. Tippuu loputkin harvat hapsut.



terv ap:n kohtalotoveri : (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei joku taho jo puutu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan