Lue keskustelun säännöt.
Eroon pullosta
09.10.2005 |
Osaisiko kukaan antaa vinkkiä, miten saisin tyttöni 1 1/2 v. juomaan mukista/nokkamukista? Neiti kun ei suostu juomaan kuin tuttipullosta. Ollaan käyty kerhoissa ja kylillä, joissa nähty kuinka muut juovat mukista omatoimisesti, malliesimerkkiä on siis saatu...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laitat pullot pois etkä anna niitä enää. Helppoa. Vai luuletko, että lapsi menee itse kauppaan ostamaan uuden pullon?