Lue keskustelun säännöt.
hoitovapaalta aiottua aikaisemmin töihin?
26.11.2008 |
Sovin työnantajan kanssa, että palaisin omasta tahdosta aiottua aikaisemmin hoitovapaalta takaisin töihin. Pitääkö tehdä jokin kirjallinen ilmoitus hoitovapaan päättämisestä? Kyseessä yksityinen sektori. Tarvitseeko Kela jotain lappusta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla