Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella infektioastma -- minne laitatte päivähoitoon?

Vierailija
12.11.2008 |

Oletteko uskaltaneet laittaa päivähoitoon vai onko pph automaattisesti paras?



Meillä lapsella lievä/alkava infektioastma. Kotihoidossa lähes 3-vuotiaaksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa hoitolapsien määrään. Sikäli pph on aina paras. Voi toki olla muita syitä, joiden takia päiväkoti sittenkin sopii teille paremmin, ja 3-vuotiaaalla toki jo on jonkin verran vastustuskykyäkin ettei ihan joka tautia saa.

Vierailija
2/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni tosi hyvin. Päiväkodissa oli varahoidossa ja aina sairastui.

Lapsesi on jo sen ikäinen, ettei ehkä väliä kumman valitset...

meillä ainakin helpotti kun täytti 3v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph:lle olisin laitanut, jos paikkoja olisi ollut, mutta ei ole infektioastma mikään käypä syy siihen, että lapselle saisi pph paikan. Samalla lailla siellä audit tarttuu. Ei ole kyllä pariin vuoteen normaalia pahempaa infektiota tullut, kun haemme aina influenssarokotuksetkin ja lääkitys on jatkuvasti päällä .

Vierailija
4/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen laitettiin 3,5 vuotiaana tuon infektioastman ja sairastelun vuoksi pienryhmään. Missä oli 8 lasta. Hyvin meni. Suosittelen.

Vierailija
5/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko että jos on henkilökunta vajausta niin koko ryhmä joutuu olemaan sisällä!?

Vierailija
6/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kävi kerhossa, sai sieltä ja esikoisen eskarista kyllä pöpöjä, mutta kun oli hoitaja, sai sairastella rauhassa aina.



Nyt meni päiväkotiin, kun on neljän. On sairastanut enää tosi vähän. Vastustuskykyä oli tullut ja astma muutenkin jo hallinnassa.



Päiväkodissa eivät ulkoile hänen kanssaan pakkasilla, olen sopinut näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joudu olemaan. Siellä ulkoilee samaan aikaan kaksi ryhmää ja kahden ryhmän hoitajat, joten asia kyllä hoituu. Olen tarkastanut päiväkodinjohtajalta.



6

Vierailija
8/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph:lla on ollut aina, mutta ei tuon sairauden takia (joka puhkesi vasta kun oli hoitoon mennyt)



Kyllä ne räkätaudit sinne pph-hoitoon tulee, kun kaikilla on kuitenkin kontakteja isompiin lapsiin jotka saa ne eskarista, koulusta.... Hoitajalla myös omia kouluikäisiä lapsia.



Onhan lapsen lääkitys oikea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

'alkavaa' infektioastmaa, vaan että riski pienenee tuossa iässä jo selvästi. Eli jos tähän asti on ollut lieviä oireita, eikä varsinaista diagnoosia, niin on mahdollista, ettei teillä sitä tulekaan.



Meillä on samankaltainen tilanne, ja eihän se siihen arkeen vaikuta, jos on kohtauksen riski, niin eihän lapsi silloin hoidossa ole, vaan sairaana kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi