Lue keskustelun säännöt.
Onko kotisiivoojia linjoilla?
30.10.2008 |
Teettekö mitään luvatonta asiakkaan kotona? Kurkitteko kaappeihin, luetteko postia tms.? Oletteko nähneet jotain ällöttäviä juttuja? Onko kodeissa oikeasti likaista?
Kommentit (2)
Mua ei aluksi häirinnyt päästää vierasta ihmistä siivoamaan, mutta olen nyt alkanut miettiä mitäköhän kaikkea hän tutkii siellä. Ei sinänsä että meiltä löytyisi mitään ihmeellistä tai hirveän salaista, tuntuu vaan tylsältä. Lisäksi siivoojat hajottavat hirveästi kamaa, meidän uunikin meni rikki sen jälkeen, kun he olivat pesseet sen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä ainakin on likaista aina silloin kun siivooja tulee.
Siksi ollaan palkattu siivooja että itse päästäisiin edes välillä helpommalla joten talo todellakin on siivouisen tarpeessa aina kun siivooja tulee käymään.